עדשות מגע Ortho-K לתיקון ראיה בזמן השינה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב print
Print

שוקלים לבצע ניתוח להסרת משקפיים? כדאי שתכירו אמצעים נוספים לתיקון ראייה שאינם פולשניים ואינם מהווים סיכון הכרוך בניתוח. בקליניקה שלנו ניתן להתאים עדשות מגע מיוחדות שמרכיבים בלילה בזמן השינה, מסירים בבוקר ורואים טוב לאורך כל שעות היום ללא צורך במשקפיים או עדשות מגע.

רוצים לראות טוב בלי לעבור ניתוח ? עדשות Ortho-K יכולות להיות הפתרון שיאפשר לכם להנות מראייה חדה בלי משקפיים או עדשות מגע במשך היום.

איך האורטוקרטולוגיה עובדת ?
התאמת עדשות Ortho-K (עדשות לילה) מבוססת על הרכבת עדשות קשות נושמות בלילה עם צורה פנימית מיוחדת המאפשרת לשנות את הקימורי הקרנית (השכבה החיצונית של העין). הרכבת העדשות בלילה גורמת לשינוי בתאי הקרנית כך שבמרכז הקרנית ישנה השטחה. לכן, המספר של המטופל יורד והוא יכול להנות מראיה ברורה כל היום בלי משקפיים או עדשות מגע. מכיוון שהשכבות העמוקות יותר של הקרנית לא מושפעות מהטיפול, תהליך האורטוקרטולוגיה הינו הפיך ולא מסכן את בריאות העין.
אפילו שהרכבת עדשות בלילה יכולה להפתיע, זאת יכולה להיות יתרון. למה ? קודם כל כי בלילה, תנאי הגיינה הם מקסימלים, העדשות קטנות ומאפשרות עבירות חמצן גבוהה לעין. בנוסף, אי הרכבת עדשות מגע במשך היום מאפשרת לעין "לנשום" כשהדמעות והמיצמוצים מנקים אותה מהלכלוכים והמזהמים שבאוויר.
תכונה נוספת של עדשות הלילה היא יכולתן להפחית את התקדמות קוצר הראייה. לכן, הטיפול מאוד מומלץ לילדים עם סיכון לעלייה גדולה בקוצר הראייה.

                                                                               

למי מיועד הטיפול ?

הטיפול בעדשות לילה מיועד לפציינטים עם קוצר ראיה ו/או עם אסטיגמציה עד מספר מסויים. המטופל צריך לעבור בדיקת התאמה מקיפה, הכוללת טופוגרפיה של קרנית העין, בדיקת יובש ובריאות הקרנית ובדיקת מרשם מדוייקת. 
מבחינת גיל המטופל, אין גיל מינימלי. אך, העדפה היא להמתין לגיל שבו הילד יהיה אחראי על תנאי היגיינה על מנת שיוכל להרכיב ולהסיר את העדשות לבד. 

הטיפול עם עדשות לילה Ortho-k יכול להיות אלטרנטיבה טובה ויעילה לכל מי שרוצה לראות ברור בלי משקפיים או עדשות מגע ללא ניתוח.
לביקורים וקביעת תור : 
09-7426263

דילוג לתוכן