המראה הנכון של החורף

המשקפיים מזמן חלק בלתי נפרד מהאמירה האופנתית שלנו. מה נכון לסתיו ולחורף הקרובים? היכנסו לקרוא
 
משקפיים כבר מזמן הפכו לפריט אופנה ולא רק אמצעי לשיפור הראיה בין אם מדובר במשקפי ראיה או משקפי שמש, חשוב לנו שהם יראו טוב וישקפו את הפרסונה שלנו. על מנת שתדעו מה עדכני ואופנתי ומה מחכה לנו בחורף 2016-17, ריכזו את הטרנדים החמים לעונה הקרה:

קלאסיקת שחור – לבן צבעוני

 
 
בדיוק כמו השמלה הקלאסית או החליפה האולטימטיבית, גם כאן, לא משנה אם מדובר במשקפי שמש או משקפי ראיה, אין ספק שגם החורף הסגנון השחור נשאר רלוונטי ובולט בשטח כמו תמיד. הצבע השחור מעניק את המראה אשר מתאים לכל סיטואציה ומהווה בחירה בטוחה עבור כל אחד או אחת. יש בו את הקלאסיקה ואת הדרמה, המקנים מראה חזק, על זמני ואופנתי מתמיד.באותה נשימה נמצא כמובן גם הגוון הלבן אשר משדר תמיד שזו הבחירה הנכונה, ויש בו מראה רענן דרמתי, בולט ובלתי נשכח.לצד הצבעים הקלאסיים "הבטוחים", ניתן לראות גם שילובי צבעים יפים ובולטים אשר הופכים לפופולאריים במיוחד. קיימים שילובי צבעים עדינים, אך נמצא גם ניגודים, אשר יוצרים עניין שאי אפשר להתעלם ממנו.

יהלומים ושיבוצים
לא לחינם היהלומים הם חבריה של כל אישה. הם כבר מזמן לא נמצאים רק על הידיים, הצוואר והאוזניים. בשנים האחרונות הולך ומתרחב הטרנד המעניין בעולם המשקפיים , מסגרות משובצות ביהלומים ובאבני חן אחרות. הטרנד הנוצץ הזה מתאים גם לשימוש יומיומי. בלבוש נכון, משקפיים משובצי יהלומים הופכים כל מראה פשוט ליוקרתי ומסוגנן.

חיים בג'ונגל
כמו בלבוש, מראה עולם החי, ובעיקר המנומר נוגע גם במשקפיים שלנו.
הגוון המנומר מעניק למשקפיים סטייל צעיר, עדכני, מרענן וחייתי ומשתלב היטב עם צבע הפנים. טרנד נוסף מעולם מהטבע הוא הדוגמאות הפרחוניות אשר הפכו פופולאריות במיוחד במשקפי שמש. עדשות צבעוניות, עלים ירוקים, פרחים מגוונים ועיצוב כללי שנותנים תחושה צעירות, תעוזה ותחכום.

מה הצורה שלך?
 
בחורף הזה, משקפיים כבר לא חייבים להיות מלבניים או עגולים, אלא יכולים להיות בשלל צורות וגדלים שונים. העיקולים והצורות שהולכים ונהיים מעניינים יותר ויותר, מעניקים לכל זוג משקפיים עניין נוסף ואופי ומצליחים להפוך אותם לאביזר הרבה יותר מתוחכם ומפתיע.
גם צורת עין החתול נשארת בעונה הזאת, ומביאה משב רוח סקסי, הרפתקני ומסקרן.
ואם דיברנו על חתולים, לא נשכח את צורת כנף הפרפר, המחזיר את המראה הוינטאג' בטאץ' עדכני.
משקפי השמש הגדולים הם כאן כדי להישאר ולא מראים סימנים של הכחדה. מראה המשקפיים המסתירים מחצית מהפנים בולטים, דרמתיים ובלתי נשכחים.

עניין של התאמה
אנחנו מתאימים את האביזרים ללבוש, נשים אוהבות להתאים את התיק, הלק והאיפור לבגדים. החורף הזה נוסיף גם את המשקפיים לעניין. יש משהו שפשוט עובד טוב בין הלבוש למשקפיים וכדאי לנצל אותו ולהתאים אותם יחד. המראה שיתקבל יהיה שלם ומוקפד אך יחד עם זאת יעיד על חוש אופנתי בניחוח בינלאומי.

צבעים צבעים
העונה, לא רק המסגרות זוכות לצבע, גם העדשות נצבעו בגוונים שונים.נוכל למצוא עדשות אדומות, כחולות, כתומות ואפילו מפוספסות.העדשות הצבעוניות, בשילוב מסגרת מעוצבת, מקנים ניחוח עתידני, מתוחכם ומעורר מחשבה

נקי נקי
עם כל הטרנדים, העיצובים והצבעים, המראה הנקי, "המרובע" והגיקי לא נדחק הצידה ומקבל ביטוי גם העונה ואין לו כוונה לעזוב בקרוב. דווקא המראה הנקי מקנה מראה מתוחכם ומעורר השראה.
משקפיים מרובעים הם הכל, חוץ מ"מרובעים" במובן המיושן.
המראה "החנוני" משדרג כל מראה ומתאים כמעט לכולם.
 
כפי שראינו, העונה הזאת מביאה איתה טרנדים רבים ומגוונים  וכל אחד יוכל למצוא את המסגרת והצבעים המתאימים לו, כדי לשמור על מראה אופנתי, עדכני  ונכון לחורף הזה.
עכשיו נשאר לחכות ליורה…

היכנס אלינו כדי להתרשם ממבחר העיצובים שאנו מביאים בלעדית מפריז וממילאנו, וצאו עם הזוג המושלם ביותר עבורך.
כתובתנו: קרן היסוד 2, רעננה
טלפון: 09-7426263
clinic@clc-optic.com
דילוג לתוכן